Tuesday, January 18, 2011

sweet dream peeps !

Posted by izzah zawawiah at 01:23

baru je siapkan assaimen yang mcm pftttt ! lelah oiii nak siapkan . mengah den . takpe2 .. demi mncapai carry marks yg bagus , ku tempuh juaaaa .hoyehhhh ! hoii , final exam bulan depan derr . study mode tak on2 lg ni . adehhhh -_-" ape nak jadi kau ni izah . ( sy nak jadi journalist ! ) haa.. menjawab2 .hihi .. well peeps , aku tak sabar nak balik . sebab aku lemas dan rimas . bukan sebab udara di nilai yang tak bersalah ni ye . tapi .. disebabkan sikap aku yang malaasss eh takkk , kurang rajin . haa ..kan sopan sikit bahasa tuu . budi bahasa budaya kita . haha XD . aku nak balik sebab nak refresh kan diri , renew kan diri dan bla ..bla..bla etc. harapan aku .. lepas balik ni .. rs rimas dan lemas ni lenyap dan hilang , pupus sperti dinasour di zaman dahulu kala .huahua ..dah2 . makin lama aku menaip , makin bnyak pulak aku melalut dan makin lambat la aku bangun esok . ehhh , tak pe ! esok kelas pukul 11 .yaaay ! ;D

kk , nak tido peluk missy si kuning :*
tata :)

p/s : selamat malam awak :)

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei