Friday, July 16, 2010

:))

Posted by izzah zawawiah at 18:34
hai .hai dan hai lagi :) haiiii .... korang sehat ? well skrang ni tersangat lah nk update blog dgn tulis mcm2 . tp .. ape kan daya bile musim exam dan kuiz sedang melanda . so , kene than nafsu sket .haha ..:P ni pun curi masa jap .(cehh ,konon) bosann wehh . semua balik . tngal aku ngan dina nadhirah aje .hukhuk .. ok2. hari 2 aku exam sociology (soca) alhamdulillah . boleh jwb . tp .. hasil nye aku xth la mcm mn kan . tawwakal je lah slps berikhtiar sunguh2 kan ;) exam di petang hari sgt la berdebar2 . ye la nk tnggu ke pukul 5 tuu .. mmg trtdo jgk la .hihi .. but , before that , aku ade kuiz communication . pun alhamdulillah jgk .. aku boleh jwb walaupun ms 2 tgh menahan sakit yg urrrrgggghhhhhh . (psstt .. hanya prmpuan yg akan rs sakit ni , so.. fhm2 lah eh ) nsib baek la madam bg aku balik lpas jwb kuiz . klu x.. mau aku guling2 dlm class 2 .. uissshhh .. malu! actually , exam aku lmbt lg hbis .. 31 july .btol2 hujung bulan br hbis . isk2 .. bile nk balik ni .. T T . xpe2 . wish me ALL THE BEST k ? :))

cter seterusnye..

al-kisah pada 1 mlm .. abah call aku ..then die ckp .. "yok .. nnti turun kat pagar hostel .. sbb abh ade kirim brg kat kwn abah untuk yok, kwn abh nm aishah . kete bmw .. ***77 " aku pun turun la 65 eh ke 72 (nnti kire balik la ) ank2 tngga 2 .. then smpai di dpn pgar .. belum smpat mta aku melilau nk cari kete 2 .. tibe2 .. ABAH ! duhhhh ... terkejut giler ! abah aku buat surprise a.k.a spot check rupenye .. hehe .. aishah konon ..pas2 sakan abah gelak ye .. "hihi .. bile lagi abah nk kenekan yok kan " pandai abah eh . hihi .. (love you abah ) plus mumy pun ade skali .tp ..xkisah pun pasal spot check 2 .. saya budak abek :)) hihi ..abah .you know me very well don't you ? ;) yg best 2 .. aku dpt baju kurung ..sweet sgt ! yay .. ! raya dh ade bj . xpayah beli dh ...............kot la .hehe .. but seriously ,xksah pun ade ke x .. bj raya .. alah .. klu bukak closet 2 .. ha.. bertimbun . recycle sudah .kan ? then .. ms borak2 .. i ask him .. " abah .. can i make a request ? " then he replied . "yes" . wooohoo ! :D lg best 2 .. abah siap offer barang baekk punye .hihi .. tp .. aku xth la nk ke x . besar la .. tgn aku kecik .hihi ..abah ckp , search la nk yg mn .. nnti bgth abah . abah cube tgk , klu okay .. abah bg . weeeee :D sayang abah ! muahmuahmuahmuah! kddg2 .. rs berslah pun ade. i keep telling he .. " abah .. sorry .. klu kite slalu susah kan abah " sumpah aku xnk die risau kat aku .. sbb 2 . kat nilai ni .. aku jge diri aku baek2 . abah pun th aku berkawan ngan sape . aku struggle untuk study ( kdg2 malas 2 ade ) . i wanna make him proud of me . abah.. jgn risau eh . i always for you .. for arwah mama .. semua adik bradik :) abah jge diri baek2 tau . kesihatan jge . mkn 2 beringat . ubat+vitamin jgn lupe ambik . bwk kete elok2 . kurang2 kan lah hisap paip 2 ye .( ehhh .. ko tulis bnda ni semua .. mcm lah abah kau bce kan izah ? hihi ..) biarlahhhhh .. mn la th kot2 1 hari die bace .hihi ;)) sekian smpai di sni :D

*xsabar nk tnggu abah ckp ape. :))

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei