Thursday, July 29, 2010

examtillthend

Posted by izzah zawawiah at 23:52
hey there ! :)
nak update blog. tp memandangkan aku sedang @ masih dalam mood exam dan aku mmg RAJIN study ( sumpah tipu ! ) so .. aku membatalkan niat suci dan murni aku ni . ni pun curi masa sekejapp je . eh , betol tau ! buku ade depan mata ni .. ( tapi .. sentuh nye tak jugak ) hmm .. i'm already homesick . aku dh buat uji kaji kat diri aku ni . paling lama aku boleh tahan dduk kat nilai g terchenta ni 2 bulan je. lepas 2 ..expired . so , i need fresh air balik la . lagipun .. si bff aku 2 dh bising2 tnye bile nak balik . plus , smpi demam2 .suara sengau .batuk xhengatt dunia bile aku call . then , mesti hingus meleleh2 kan .euwwwww .haha!
ish2 .. sian awak eh pinky pirates :P
tapi .. kenekan aku tak ingat dunia jugak . cehhhhhh ..
bile sy dh smpai kuantan yg disayangi , di cintai , di ... bla bla bla ..
sy call awk eh . sy tak nak cakap bile sy balik .why ? its surprise lah ! ;)
than , sy nk curik shabalabala awak , tak kire ! ( berlagak huh! padahal jeles ni ) so .. bersiap sedia la .haha ..
okay2 .. got to go . nnti aku hupdate bolg ni lagi eh . and one more think , this saturday aku exam . so .. please pray for me k :) ( wajib ! )

sekian dulu dari aku .. 8|zis .

* waiting for my new kesayangan . ;)

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei