Sunday, August 01, 2010

membebel

Posted by izzah zawawiah at 21:49
pabila muka aku dah mcm cupcakes yang comelcutesampaisayangnakmakan ni .. what do you aspect ? ngeeee :D yup . of course la .. i'm happy :)) hiiiii .. glad to feel like this . exam habis , ape lagi .. gembiraxhengatt la . weeeeeeeeeeeeeeee ^^ . (padahal baru mid term) ahh , lantak la . suke hati la kan . lagipun dah lama xupdate ini blog . rinduu la .hihi ..

then .. what should i share kat sni eh ? bile xde masa nk update . banyak pulak bnda ko tulis kan izah , time hadap depan lappy ni . mati kutu .erk ! no no .. sebagai seorg yg meminati blogging ni . .mn boleh ade rs yg mcm ni . kan ? ok2 .. haaaa .. dah ingat ! korang nak th x .. kesayangan aku yg satu 1 mmg xboleh hidup dah .. waaa :( sedih . my dear w980i sakit . hari 2 dah pegi repair , tapi .. rosak balik . ( mcm aku dah cter kat entry sblum2 ni ) so .. dgn bngga nye aku pakai nset nokia yg ade lampu suluh kat atas , keypad yg dah hilang semua tulisan nye , berlampu kuning lagi tauuuuu .awww . gila terang ! well .. i deserve that , sape suruh kau xjge nset elok2 kan . ( ampunn abah ! ) janji boleh sms , call , 3G (erk , camera pun xde , ade hati kau !) haha .. kalau ade .. kau nak 3G sape weh izah ? mms pun lg nye x kan . huhu .. nset cap ayam pun ( ni kkak aku bg nm eh ) tapi bile taip msg .. fuyoooooooo . laju gila wa cakap lu . dah yg basic punye , sah2 la pejam mata pun boleh ms g kan ( berlagak ke ni ? eh , tak2 ) tapi .. yang xbest nye .. gamabar .. lagu ..semua dalam 2 :( tiap kali seblum tido , xboleh dah aku nak tatap gambar2 . T T . so dalam hati ni daku berr doa agar abah sudi mengg hadiahkan 1 phone baru .weeee :D tapi.. boleh ke ? ( hey izah , you know your abah kan ;) hihi .. xpe abah .. kite rela menanti dengan sabar .cewaaaaaahh :P ( nak yg camera n ade mp3 eh ) demand !
hari2 dunia aku kat nilai tercinta ni .. biase2 je . makan cukup . minum pun cukup . kredit ? terr lebih cukup . aku nak call sape selaen abah n kakak2 yg 6 org tu ? and .. of course la .. bff aku ..


si pinky pirates ! hey , awak dah sehat kan ? ala ... suare macho awak dah hilang lah . xbest nye ... your macho voice make my heart melt . wakakaka ! tapi .. skarang xdah la since awak dah sehat :) tnggu sy balik tau . RAHSIA . xnk bgth . tnggu je bile sy call awak ( sila alert dgn nset anda okayyy ) n sy cakap . i'm safely landing from nilai . nak bagi awak tterrr kejut sket .hihi .. n sy nk tuntut yg 19 n hadiah berrr kulat awk 2 . tak sabar dah ni :D

sekian dari aku 8|zis .

*wanna renew me . cpeat la masa :)

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei