Saturday, April 10, 2010

kisah aku .kali ini .

Posted by izzah zawawiah at 19:31
salam semua.. maaf ye blog sbb lm da xupdate .. xde ms la.. busy ngan keje ..kene kejar dateline lg 2.huhu..

hmm.. apsal mule2 da mcm sadis je ni ?uhuk2. xtau la nk ckp mcm mn ..sejak 2 3 mnggu ni . mcm2 jd la.. kdg2 aku terfikir sorang2. mn 1 aku nk percaye ni weh ??aku th ade org yg xbrlaku jujur pd diri die sndiri n aku . yg si A ckp mcm ni pasal si B,si B plak ckp mcm ni pasal si A n si C cter mcm ni plak pasal si A n B (da mcm blaja ABC plak .hehe ) well..skrang ni bile difikir2 kan blik.. payah kite nk percaye kat org skrang ni .. n sbb ni aku ambik keputusan "trust my self" . btol la kan,xyah nk ragu2 lg. tp...smpai bile bile 'DRAMA' ni nk hbis? bile aku suruh jujur ,siap sumpah2 (sumpah mkn diri kau br th! )hmm..lntak la..aku xrugi ape2 pun la.. yg aku hrapkan 1 hari nnti ALLAH tunjukkan kebenaran,zahirkan kesasihanye.. ~amin~
aku prcaye org yg putar belit cter ni xkan lm berthn la..last2 skali die yg terbelit sbb cter2 yg die buat kan?


ok2..tukar mood.:) hehe.. bnyak bnda aku nk cter sbnrnye smpai xingt..(2 la... sape suruh lm xupdate izah ! bijak)haha.. aku cter ape yg aku buat n rs skrang la eh .as usual ,aku still keje lg kat CELCOM . borang mkin hari mkin brtmbh..suke sangat ..:DD smpai xterkate.haha.. n aku br je mndapat gaji aku yg pertama !yay ! best woo dpt duit dari titik peluh kite sndiri..klu brblanje 2 nk jimat je..hehe..gaji 2 nk kate bnyak sgt 2 xde la. tp alhamdulillah . :)
then,what supposed i do with this ?hmm.. yg peting ,nk beli wallet br ok .wallet aku 2 da tnggu ms je kene ganti ,da terkoyak sne,terkoyak sni .sian kat aku .huhu..n baki nye..aku nk smpn (tp..nk gune la sket kan .haha) untuk kegunaan di ms hadapan (cewah ! jauh da ko fkir ye izah ?bgus2!

esok kan,11 APRIL ,bufday arwah mama aku . hmm.. sedih +rindu+sayang .tp..aku redha.. da ajal die .Allah lebih sygkan mama.. (cool izah..jgn nangis :'( ) hmm.. mama.. klu mama dgr ..ni kite nk ckp .. "ma..selamat hari jadi ms..kite rinduu sgt kat ma.. xpuas lagi kite nk hidup ngan ma..kdg2,kite rs xadil sgt sbb kite dpt hidup ngan ma 18 thn je ..tp ma, kite redha.. ma tenang kan kat sne ..kite janji ngan ma.. kite blaja btol2. ma mesti nk kite berjaya kan ? baek ma.. 2 janji kite.. ma jgn risau tau ..kite pndai jge diri baek2. kite xnakal ,xnk buat abah risau.. pasal abah ,ma jgn risau eh.kite ,din n kkak2 laen jge abah. hari2 kite doa kan semoga ma ditempatkan bersm roh org2 yg beriman..Allah ampunkan segala dosa ma n abah . walau ma da xde kat sni..tp ma sntiasa ade dlm hati kite..ma .. i miss u so much . u are my blissful ..forever n ever . :'( zawawiah abd kadir .i love u . ~al-fatihah~ ."


*hargai mama n abah korang slagi mereka ade .. jgn buat bnda2 yg boleh mngecewakan dieorg .sila ingt 2 !



0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei