Friday, June 25, 2010

blablabla ..

Posted by izzah zawawiah at 13:11
bnda yg aku suke buat bile bosan a.k.a xde keje dh nk buat ni lah die . conteng2 buku .hihi .. suke2 . ni my hand-writing tauuu .. so , klu xbrape nk fhm 2 maaf lah ye . lgpun ntah nmpak ke xkan .hihi .. xpe lah . asal aku fhm xpelah kan .saje je nk share kat sni . lm dh xbalik kuantan . rinduuu . hehe .. bukan xnk balik . memandangkan cuti hanya sabtu dan ahad .. xsyok la jd nye . lgpun .. aku nk org2 kuantan rindu kat aku sket .haha .. ( mcm la ade org rindu kan )parasan sekejap . tp .. ade yg brtnye .. "awak.. balik x minggu ? " hehe .. suke2.^^ . awk rindu kite ke ? :P
haaaa.. lg 1 ..


yay !!! aku n missy dah berbaek2 semule slps insiden berebut2 untuk menaip telah berlaku bbrpa hari lepas . mn boleh gaduh lm2 kan missy ? nnti sape nk teman kite tdo .. sape nk peluk awk kuat2 . hihi .. biase lah .. lidah sndiri boleh trgigit .. ape lg tuan patung ngan encik patung .errrrr .. ayat ape ni ??.haha .. :) ok lah . nnti i update lg :D tata .

* mood : kau harus ada by hujan :)

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei