Monday, October 13, 2014

new me

Posted by izzah zawawiah at 23:38
Assalamualaikum. aku masih aku yang dulu. tapi ade beza sikit. yang beza nya aku dah kahwin, alhamdulillah. dan sudah dikurniakan seorang anak perempuan yang comel dan sihat, mama sayanngggg Aira Damia :*. dan yang sama nya aku masih bergelar Electronic Media student, tapi dah nak grad la.. Alhamdulillah :) the point is, kadang kadang kita tak sedar masa tu cepaat sangat berlalu. pejam celik ehhh dah kawin ade anak. pastu pejam celik lagi makin ramai yang dah tinggalkan dunia ni. itu semua takdir yang mana pahit macam mana sekalipun kita as manusia kena terima. siapa kita nak menghalang dan lari kan? tak ape, Allah itu tahu segala yang terbaik.DIA yang SATU. hmm. actually banyak nak share dan cerita. tapi maybe next time. lagipun aku kena polish balik writing skills ni, almaklumlaaaa banyak nak kena generate ideas untuk tulis skrip. hehe .. okay lah . till then. tata! saya lahhh supermom!

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei