Sunday, March 10, 2013

segala nya berubah

Posted by izzah zawawiah at 23:01
assalamualaikum . hai :) seriously, aku dah laaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaa sangat tak update blog . mahu dekat 2 tahun .namak sangat bukan blogger tegar kan ,ohh well. bukan ade orang tengok pun . tujuan aku buat blog pun sekadar suka2. nak tengok boleh taip laju laju tak .kakaka okay. kehidupan aku dah banyak sangat berubah . sangat sangat . sebab? yang utama nya, 1) aku dah second year second sem dekat uia gombak ni (ALHAMDULILLAH) then, 2) aku dah bertunang. (YEAYYYY!!) ehh okay2, alhamdulillah :') i'm officially engaged to someone yang aku tak pernah sangka sebenarnya . saat kenal dengan dia, cukup la aku tahu dan kenal dia as kawan baik kembar aku . tapi sekarang, he's gonna be mine, soon, very soon. insyaAllah :) :) aku akan berkahwin dalam tempoh study atau orang panggil kahwin di usia muda. so, aku harap semua nya akan berjalan lancar. dan aku tetap akan habiskan study aku . lagi 2 tahun je pun, insyaAllah. dan akhir sekali, doa aku ,Allah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang akan permudahkan segala urusan ku dan urusun kalian semua . permudahkan jalan aku dan si dia untuk membina 'masjid' ini Ya Rahman. aaminn , insyaAllah . dan aku berdoa jugak , korang semua termasuk kawan-kawan aku yang lain diberi jodoh yang soleh dan solehah.insyaAllah . sebab kegembiraan dan kebahagian itu milik setiap orang. paling penting sekali, hidup kite.. kite yang pilih .kalau kite pilih untuk jadi gembira, gembira lah jadinya .kalau pilih untuk jadi sebalik nya, maka jadi lah . tapi itu semua dengan izin Allah Yang Maha Esa . okay lah. jumpa lagi . till then, keep calm and live your life beautifully :) dan untuk tunang tersayang, this is for you :

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei