Tuesday, November 15, 2011

my sugar daddy

Posted by izzah zawawiah at 21:28
hai assalamualaikum korangggg :) macam mana korang punya raya haji? okay ? well aku tak ade semangat nak raya sangat pun . sebab nye , ye lahh . bila dah tak ade mama ni laen sket . feel nak raya tu kadang2 xde pun .sebab ade abah , adik beradik n anak2 sedara aku je aku beraya .huhu .. tapi kali memang xde semangat sangat sebab , sugar daddy ( abah ku yang manis) tak ade dekat rumah . pakcik sulaiman pergi mana ? ohhh , dia pergi buat haji .. lebih kurang 2 minggu sebelum pergi baru dia confirm dapat pergi . rezeki dia kan , alhamdulillah :) bila pakcik sulaiman nak balik ? kata nye .. kalau xde aral melintang , 9 Disember 2011 ni balik , insyaAllah . hmm .. rindu lahhhh. ade la jugak dia call , tapi mana boleh bergayut lama2 . mahalllll . dengar suara dia ceria je , aku happy :) abah jaga diri baek2 tau . jangan nak makan aiskrim banyak2 sangat . abah aku ni memang suka makan benda2 manis dan sejuk2 ni . macam anak bongsu dia ni lah .hikhik .. miss you la abahh . abah dengar tak kite cakap rindu ni ? dengar takkk ?? rindu ni .. abah rindu kite tak ? kite tahu mesti abah rindu kat kite kan ? tapi malu2 nak cakap .hehe .. abah, kite doakan abah selamat kat sana dan selamat balik tau tau . kite tunggu abah balik kat sini . abah tak bawak balik ape2 pun tak ape , sikit pun kite tak merajuk . kite nak abah selamat sampai sini , itu pun dah terrr lebih cukup :) korang , sila amin kan . AMINNNNNNNNNNN . o:)

eh eh , nak tengok rupa paras pakcik sulaiman tu macam mana .. ohh , korang nak tengok eh ? jap ehhh ..



taraaaaaaa !! ini lah dia abah ku yang manis , Sulaiman bin Ahmad



haa , cair la tu tengok abah aku . siap naik motor , macam orang mudaaaa .hehe ..tahu , korang nak cakap abah aku handsome kan ? tengok la anak dia macam mana kan .ehh tetiba .haha




till the , assalamualaikum . tata :)

p/s : my big day.. next year ke ? jeng jeng jeng .. XD

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei