Wednesday, October 05, 2011

student life .

Posted by izzah zawawiah at 19:25
hai .assalamualaikum everbodehhh :) korang sehat ? aku sehat je cuma .. dekat gombak ni memang sejuk eh ? serious weh , tak tipu . dah la air cejukkkk sangat. kalau tengah hari pukul 12-1 tu pun air sama macam di subuh hari plus petang2 kat sini selalu hujan . tak mo main hujan ye . tak mo tak mo .hehe .. tapi ..kalau dah kene redah je sebab ade kelas nak buat macam mana kan . eh no no , payung kan ade .cute ape kalau lelaki pakai payung :D

so , aku ade kelas tiap2 isnin sampai la khamis (jumaat xde kelas wehh ) then , yang lagi bestnya .. after 1 p.m memang aku xde kelas dah ,ye .. tiap2 hari . heaven kan ! weeeeee :D tapi ... itu lah , ambik 4 subjek je kan .tp kau tengok la sem depan dan seterusnya .. confirm busy kalah student ambik master.haha .. tak tak ,gurau je ,aku tahu student master lagi busy :)

aku rindu nilai .yup ,terus-terang aku rindu life kat nilai 2 .walaupun masa kat nilai beria sangat nak datang gombak ni kan .sekarang ,kau rasakan !hehe ..eh eh , gombak tak la seteruk yang dibayangkan .it was fun but ..... hmm tak macam kat nilai .nilai- a place that i won't forget :) banyak kenangan kat situ . orang-orang kat sana , makanan kat sana (rindu makanan kat kedai pakcik n makcik :( kat sini ,okay lah . kalau kat kolej aku , ade yong tau foo . sedappppp . nak2 makan panas2 masa sejuk2 macam ni .memang terrrr baek lah ! *baru lepas makan tadi ,blrrpp alhamdulillah :)*

dan aku rindu rumah . yahh ,there's no place like home ,kan ? rindu bilikkkk ,rindu katillll ,rindu kakak-kakakkk, rindu anak2 sedaraaaaaaa, rindu abah ! and misshimtoo :') kalau free nanti , aku balik la . tapi .. hujung bulan ni nak mid term exam dah . cepat nye rasa masa berlalu . rasa macam baru je semalam aku heret kaki aku pergi oreintasi 2 . (sape suka minggu oreintasi kan? ke ... ade yang suka ?)
assignment pun tengah berusaha nak menyiapkan nye punnnn . buat cepat2 , sebab tak la rushing nanti kan . boleh relax2 sikit .hee ..

okay la korang ,nak buat kerjaaa.tapi.. haaaaaaa... sebelum terlupa, next entry aku nak update pasal 1 page kat facebook .so stay tuned okay :)

till then , chiawwwwww and take care semuaaa :)

p/s : to go or not to go ? hmm ..pergi je lah :D

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei