Monday, March 15, 2010

keje+duty at sua rs

Posted by izzah zawawiah at 21:24
hai kawan2 .. ;) sehat ? good . maaf ye da lm x update blog ni..sian my blog ni. bukan sengaje ye kwn2.. bz. mmg serius gler kentang bz ni.huhu.. meh sni nk story knp aku mnjadi seorg yg sibuk.
jeng2.. 1st skali.. sbb aku da start keje kat wisma celcom indera mahkota (part time je ye) so, suke ht aku la nk msuk keje bile.haha ! tp.. aku kan budak baek.. mn pernah aku buat mcm 2.. ish2.. ;P keje aku boleh dikatekan senang jgk la. kene verified segala borang uox&sox .disbbkan borang yg bertimbun ni la.. aku smpat nk on9 lm2. da la pc kat office 2 lmbt thap gaban ! mmg die suruh aku keje ,jgn mngular bukak bnda laen .pndai ye kau cik pc .huhu .. lpas 2 plak kan..mnggu 1st aku keje aku kene duty kat kuar da.. ala..yg ade event besar kat kuantan ms 6 n 7 march.. tau x ape ? yezzaa..jika anda ckp SUA RASA BERSAMA TV9 anda mmg hebat ! hehe ^^ . 2 hari berturut2 aku kene duty kat padang mpk 2. duty sbg ape ? ok..keje aku kene dduk dlm booth uox&sox untuk register no .yup,mmg 1 pngalamn yg br buat aku.. mcm2 ragam customer yg aku jmpe.. klu ikutkan ht kdg2,mmg aku ingt nk sekeh je klu yg bnyak songeh 2.. tp dsbbkan aku b'keje ,kene la snyum jgk kan..eh lupe plak aku nk ckp,aku keje ni.. skali ngan team ONCLICKBIZZ .korang semua mmg sporting + happening la ! ;) boleh ngam terus la .kebajikan pun djge. hehe.. ms duty ni..mmg aku rs,aku da pndai sket pujuk org.ye la.. kene la mulut manis sket pujuk customer registeruox&sox ni kan.haha ! klu x,mcm ne nk achieve target 3ribu yg diberikan oleh boss aku 2 ..?huhu..gler tinggi target.. tp mmg la kene tinggi kan. mn de org target rendah. n ms 2.. ramai jgk selebriti yg aku nmpk .antaranya.. selebriti2 tv9, irma (awek nabil 2) ,lydia ibtisam (xsilap aku la nm ni yg berlakon dlm sunsilk impian illyana 2 ),dan laen2 lg . klu korang xdtg hr 2,mmg rugi la.. ! no ni,kiteorg bg free, bg maen game free , pas2 ,berpeluang menang hadiah cabutan bertuah plak 2.. ! fuhh..! klu aku bukan keje celcom,mmg da lm aku rembat hdiah tv 2.hehe .. ade bnyak jgk gmbar yg smpat aku snap.. nnti aku upload..korang tengok tau . tunggguuuu .. ^^


p/s : nantikan update yg seterusnye .;)


0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei