Saturday, February 20, 2010

aku xsuke...

Posted by izzah zawawiah at 23:15
hey2..bertemu lg kite dlm blog yg xbrape cute ni.huhu..(sedang mengusahakan mencutekan lg blog ni)anyway..hari ni aku nk ckiter sket pasal ape yg aku suke n xsuke..emm..nk yg mule ngan suke ke xsuke dlu er..?(fikir jap..hmmm....)ok la..aku nk start ngan bnda yg aku xsuke la..
1st,aku xsuke mnum air kat bwh ni..knp? sbb nye aku xsuke mnum bnda yg berkafein..




mmg dari zaman mude2 lg..(erk,skrang da tua ke..?) xsuke mnum air ni..rs mcm ade bnda trlekat je kat tekak klu teguk air ni..hehe..(mcm mngade je kan..ahh..janji aku xsusahkan hidup org laen kan)


yezzaa..no durian allowed in my life.hehe..(sorry to peminat2 durian) hurmm..org ckp rugi woo xmkn@xsuke durian..tp..ye ke..? aku xboleh la nk telan..bau pun boleh buat aku pening..hehe..klu kat umah ni mkn durian. aku lari msuk blik..n klu dlm kereta bau durian..perrgghh..durian+aircound=bikin gua muntah beb..haha..tp itulah aku..

bile korang tgk cili ape yg korang nmpak..?yes..of coz la pedas kan..aku mmg xboleh mkn mkanan yg pedas2....klu tgh sdap2 aku mkn 2 kan..tibe2 tergigit cili@cabai..hmm..mmg spoil mood aku nk mkn la 2..huhu..mmbr2 aku kat nilai slalu cabar aku suruh mkn pedas..tp sorry gang! aku xboleh..xthn la babe.hehe..kdg2 mkanan yg mmrlukan sambal contoh nasi lemak,nasi ayam..aku gntikan ngan kicap. xde la pedas kan2?hehe..pelik mmg pelik jgk la..tp 2 je cara aku nk survive aku nk mkn .nk2 kat nilai..th2 je la ngeri sembilan kan semua pedas..cili2 bertaburan.fuhh...klu tergigit 2..fhm2 sndiri la kan.hehe..


lastly..aku...xsuke tgk cter hantu...sbnrnye..nk ltak gmbar..(mcm kat atas ni)tp..hehe..kurang brani la..haha,,nk tgk gmbar pub takut..ade hati nk hbiskan 1 cter habtu 2..(ye..aku mngaku,,aku takut nk tgk cter hantu n cter2 ganas)tp kwn2..ade sbb tau..bukan saje.. sbb nye..aku ni seorg yg amat mnghargai hidup..so,aku xnk rosakkan hidup aku ngan tgk cter2 yg boleh buat xtdo mlm..seram bile sorang2..nk pegi toilet pun kene berteman..ish,xke payah 2..so,sbb 2 la aku xnk and xingin nk tgk cter2 mcm 2..biarla org nk kate ape pun..janji ape...?janji xmenyusahkan hidup org laen..pandai. ;)

*akhir kata .buatla ape yg korang rs suke n jgn buat ape yg korang xsuke.just be ur self. xpayah nk tiru@ikut sape2..helloo..kite semua ade identiti msing2 kan? so ,prove it. ;)

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei