Friday, February 19, 2010

my dear w980i..

Posted by izzah zawawiah at 23:49
hello2...lm da xupdate blog ni kan..hehe..maaf la ye..bz ngan final exam la..tp xpe..skrang da boleh enjoy ..! yay! xblik umah dkat 2 bulan berbaloi beb..nk th knp ? well..sbb nye cuti slame 3 bulan ! wah ! sgt bahagia rsnye..hehe..sape xsuke cuti lm ,ckp sket ?(confirm xde kan..?)


ok2..now.berbalik kpd tajuk utama..bout my dear W980i (seperti gmbar di ats ..cool kan..?) . huhu..sedih ni..kekasih hati yg tersyg ni.. abah bg hdiah sbb dpt smbung blaja..tp kan..nset 2...emm..rosak ! serius..bukan sy buat (xnk ngaku plak er). mcm ni cter nye..mule2 nset 2 ok n terrbaekk! tp tibe2 je xboleh nk cas..aduh! payah la mcm ni..da la aku ni suke dgr lagu x hingat ! time rosak 2..mule la..nk cas pun kene ikat getah ..sedih wooo..! nk dgr lagu kat earphone pun payah (sbb dgr suare chipmunk)huhu..last2,dorm-mate aku ,dyra yg gune..last2,aku mmg jarang dgr lagu..bukan pe..nk mnjimatkan batri nset..sedih kan.huhu..(2 la..laen kali gune nset 2 elok2). then,smpai je kuantan,cari la kedai mn yg terrbbaekk nk baiki 'kekasih hati' aku ni kan..n finally hntar kat kuantan parade..tauke kedai 2 ckp..dlm mngu dpn br boleh siap..sbb nye..kat dlm tmpat charger 2..patah. waaaaa...! sedih nya...kene tnggu lm..tp xpe la..asalkan elok n boleh gune seperti biase kembali..please get well soon ya my dear.. ;'( time2 nset rosak ni la.. nset cap ayam (ni kkak aku,illani yg bg nm) bergune buat aku..xpe la..jnji boleh pkai kan..nset mkin canggih mkin manja kan? xmcm nset 3310 tu..fullamak ! klu jatuh (mmg la berkecai) boleh gune mcm biase..cayalah !hehe..hurm..ape2 pun..aku akan sabar tnggu tauke kdai baiki nset 2 call..n ckp 'hello miss..nset u da siap..boleh ambik skrang..n cost nye..(aku xpeduli smua 2..jnji 'kekasih hati ku ' sehat kembali) .hehe..

*moral of the stories..sila jge n gune elok2 nset anda semua.sekian. ;)

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei