Wednesday, February 09, 2011

exam mode on !

Posted by izzah zawawiah at 22:44
hellooooooo :D sy dah start study week untuk final exam sebab tuu xupdate blog *konon nye nak cakap study la tuu .hihi .. okay , auta semata2 ! korang nak tahu takk , tadi kann .. aku ade English Placement Test . ade soalan graph,essay n reading . personally , soalan graph ngan essay tuu okay la kot . tapi .. bile part reading , YA RABBI ..memang mcm2 selawat , segala doa bagai aku bace tadi . tak sempat bace yassin je. susah nyeeeee T T . knp soalan tuu kejam sangat ? awk jahat tau soalan readingg .sy baca banyak2 kali pun knp susah nak faham ? awk buat sy cemas , keliru :( *giler touching dengan soalan reading . tak ape lahh . benda dah lepas . sekarang ni .. aku doa dan tawakal kepada Allah lepas dah berhempas pulas usaha .kan korang kannnn ? ( sila angguk kepala tanda setuju , terima kasih ) tapi tadi kann .. sejuk giler wehhh dalam kelas tuu .sampai aku nak mengarang pun mcm beku jap otak sebab sejuk gilernakmati *alasan je tuu padahal tak ade idea -_-" . nasib pukul 9 sampai 12 .kalau exam sampai petang .. tak tahu lah jadi ape kat aku .hehe ..

sekarang ni .. aku berdoa dan berharap sangat , aku pass English ni . tolong lahh lepas . sy berharap sangat ni . tolong lahh nilai , lepas kan lah aku n kawan2 yang laen . kiteorang pun nak pegi Gombak mcm kawan2 laennn . kadang2 aku terfikir , teruk sangat ke English aku ni ? sedihh woo :'( actually , banyak cara nak belajar English ni . korang kan suke tengok citer omputih kan , lagu lagi la nye . kalau check dalam handset tuu penuh dengan lagu omputih je , lagu melayu berapa kerat je ,xpun .. langsung tak pernah wujud .ape barang layan lagu melayu.kan ?kan ? mengaku cepatttt .
haa ..kalau aku la, dengar lagu sambil tengok lirik die . kalau jumpe perkataan yang mcm "hahh , apekebende maksud ni ??" xyah nak jadi pemalas sangat la . sila dengan pantas pergi belek kamus ye . kamus English-Malay ke .tak pun English-English .jangan korang cari Arabic pulak .memang sampai ke sudah tak jumpe .pastuu , nak lagi mantap , sila la rajin buat 1 buku vocab . taku rugii pun . korang jugak pandai kann .pastuu jagan buat saje , sila lah belek hari2 .baru la ingat kan .. kalau korang jenis yang bace sekali terus ingat tak pe lahh *kan best kalau aku mcm ni XD
anak aku nnti , kelur dari perut je terus aku ajr speaking , biar besar nanti tak jadi macam mama die .hahaha ! *jauh nye fikirrrrr :D

kk , next paper aku lepas ni .. 17 sampai 23 februari . berturut2 .*kejam sungguh sape buat jadual ni . tapii .. nasib baek sehari 1 paper .kire ok la tuu kan . ok2 , sy bersyukur .
kawan2 .. all the best k .ni final sem kite*insyaAllah . so , get ready for our battle k !
doakan kami :) harapan aku .. aku lulus semua enam2 subjek ni (English , psychology , creative and critical thinking , basic method writng , islamic revealed knowledge and contemporary issues in Muslim societies ) and of course la tak nak pointer jatuhhh .uishhh , mintak simpang lahhh .
okay2 , doakan sy dan kawan2 :) take care ye semua .

* cuti 7 bulan nak buat ape ehh ? ;D

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei