Wednesday, May 12, 2010

my.beloved

Posted by izzah zawawiah at 20:16
entry aku kali ini aku nak cter kat korang pasal "kehilangan" .. well .. dari pengalaman aku sendiri aku dah kehilangan seseorg yang aku sayang+cinta+kasih ..
my beloved mama , ZAWAWIAH ABD KADIR .
sedih .. sagt2 . tarikh 12 MAY xkan aku lupe sampai bile2 .mama hembuskan nafas nya terakhir masa zohor , lebih kurang pukul 1.30 pm di HTAA sbb mnghidap sakit breast cancer . hari ni ... da segenap setahun aku begelar anak yatim . aku sedih .. rinduuu yang teramat sangat . tp aku redha atas ketentuan-NYA . klu aku nak menangis air mata darah sekalipun benda xkan ubah ape2 .
sm2 la kite sedekahkan AL-FATIHAH . semoga arwah mama ditempatkan bersama golongan roh orang2 yang beriman , di jauhkan dari azab seksaan kubur .~amin~

kepada kawan2 diluar sana .. yang masih ada ibu dan ayah .. hargailah mereka . jagan sakiti hati mereka . berbuat kepada mereka . kene ingat , redha ALLAH terletak pada redha ibu dan ayah . jangan ingkari mereka selagi tidak melanggar hukum2 agama . sentiasa berdoa untuk mereka .
aku cakap ni untuk diri aku jgk .. dan ingatan semua . sayangilah ibu dan ayah anda sebelum nak sayang dekat boyfren and gurlfren korang . aku cakap bnda yg btol .. skrang ni kan da mcm2 kes jd .. derhaka kat ibu ayah sendiri semata2 nak ikut boyfren , lari rumah . sepatutut nye bnda2 ni xkan jadi klu korang sayang+cintakan ibu dan ayah korang . ok , sorry klu ade yang terasa . ini untuk ingatan dan pengajaran bersama . tak ada kaitan sama ada yang masih hidup atau x .
sekian .

*i love you more than forever : SULAIMAN AHMAD & ZAWAWIAH ABDUL KADIR .

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei