Saturday, August 14, 2010

pinky dinner time

Posted by izzah zawawiah at 21:24
masa 7 ogos hari tu kan .. aku n adik beradik yg laen pegi
Malam Amal Breast Cancer Support Society .
atau senang cter dinner kiteorg la mlm 2 dekat Mexican Garden Restaurant .
tema malam 2 PINK . kembar aku bising xnk pakai pink , kate nye .. xmacho la , jambu lah .. mcm2 . tp .. bile org da beli baju 2 .. pakai jugak . haha .. well .. kiteorg pegi dinner mlm 2 sbb nye nk support society ni . ye lah , arwah mama dulu aktif jugak dlm society ni . skrang arwah da pergi .. kiteorg la pulak support kan . best jugak . aku ingatkan xramai llaki yg dtg .. tp boleh tahan ramai jugak . nk support ke .. sbb mkn sedap ? haha ..
kiteorg 8 beradik semua sedondon pink okay . dari kkak aku yg 1st smpai la si teruna sorang 2 . baek kan kiteorg , mematuhi tema yg ade . tak mcm yg laen , hijau la , hitam la , kelabu la , xde terr calit langsung pink ( nk kate lah , kiteorg bngga pakai pink ) hihi ..
bile dduk 1 meja 2 .. wow ! what a beautiful table ! ye lahh .. 7 perempuan , err ..sesat sorang laki ( ehh , tak2 .kau lah hero ..ohh kembar ) haha ..
bile makanan terhidang , kiteorg rembat terus .. tak dengar dah org berucap kat depan 2 . comel kan ? haha .. da rezeki depan mata , jangan ditolak kan ? (padahal perut da nyanyi lagu2 medley)
ms tgh2 sedap melantak 2 .. dieorg ade tunjuk slideshow . ni yg tak gomar ni .. ( sila bce dlm loghat nogoho sembilan) bkn xsuke ape .. dieorg tunjuk slideshow smbil pasang lagu Sudirman-Salam Akhir , lampu romantikk gitu. aishhhhh .. potong mood btol . motif slideshow yg dieorg tunjuk 2 adalah untuk ( tiberrr skema) memperingati mereka2 yang telah pulang ke Rahmatullah kerana cancer ni . dan .. antara yg ade dlm slideshow itu .. arwah mama aku -Allahyarhamah Zawawiah Abd Kadir .
ape lagi .. kakak2 aku semua buat drama air mata kasih la . merah muke sorang2 .bukan muke je , hidung , mata .. semua merah la . aku ? aku maintain cool .aku tgk kembar aku relax je .. aku pun relax la . laen la kalau die sekali buat drama , mmg aku joint sekali .hehe .. tapi .. dalam hati .. sape yg th kan ? aku faham . tp .. 2 lah .. yang pergi tetap pergi . kite kene redha :)
okay .. dah2 pasal sad story ni ..meh aku tunjukkan gmbar2 yg di snap . sila tengok dan komen dlm hati .

*dari kiri :
iliana , irniza , idayu , izzati , illani , izzuddin , izzah (aku lah 2 ) ,izyan
yg berdiri 2 .. auntie siti .



*no 4 dan no 2
mereka cun kan ? :)




* kakak sulong :)
muke ketat je .. haha




* no 3 . mak buyong !
ceria je muke kau klu brgmbr kan kak .




*no 5 . control2 .hihi


*pasangan merpati 2 joli .haha
no 6 n no 8



*with emcee ,azizi af 1 ( masih ingatkan anda kpd beliau ?) hihi

okay , yang bnda aku xsngka malam 2 akan jadi .kiteorg kene buat persembahan penutup . gila ! al-kisah nye mcm ni .. ade sorang organiser ni dtg meja kiteorg suruh request la 1 lagu . than , pilih la lagu Season In The Sun by Westlife .
sekali .. emcee pnggil kiteorg 1 meja naek ats pentas nyanyi lagu 2 . mmg haru la jadi nye ! mule2 kiteorg xnk , tapi .. disbbkan permintaan peminat2 ( gila perasan) kiteorg naek dan dengan bngga nye mnyumbangkan lagu tersebut .hihi .. time2 nyanyi 2 .. ramai bgn n keluar dari dewan . dlm hati ni berteka-teki .. adehhh .. tak sedap snagat ke kiteorg ni nyanyi ??
rupe2 nye .. majlis da habis . fuyooo ! persembahan penutup 2 .hihi ..
kelakar giler kalau ingat balik . tunggang - langgang sorang2 nyanyi .tapi best jugak , glamor la sekejap mlm 2 kan .hihi

more pictures ...





* couple of the year ~izzuddin & izzah~
haha .. kami pasangan bahagia .
sila cemburu !
:)

*the three angels of DSDZ .


*sila abaikan pipi tembam itu .

orait .. till then .
salam ramadhan ,sila rajin2 kan diri anda pergi terawih ye :)


maaf jika ade terkasar segala2 nya . peace ! :)

2 comments:

nuranisasyuraahmadrizaniff on August 21, 2010 at 10:25 AM said...

jah ! lawa blog. love it~
pe link die ek? hehe..

Anonymous said...

no lahh .. biase2 je cik anis .hehe

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei