Monday, September 13, 2010

lazybum !

Posted by izzah zawawiah at 22:53
assalamualaikum .alrite . untuk pertama nye .. aku menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf sbb dh giler lm x update blog ni . ye . aku malas! haha .. sorry .. bnyak keje lg 1 ,bukan sengaje . sebelum cuti rye , keje brtimbun , balik rye , bile dh kumpul 1 family , mmg jarang on9 la kan . hr ni .. br la ade ms aku taip lm2 ni .. n 1 lg .. rs nye xlmbt lg aku nk ucapkan .. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN :)
sbnrnye .. bnyak jgk aku nk cter . tp .. ntah la knp aku xrajin nk update blog mcm cik syazana zahidah (nana ! awk mmg rajin blogging ! ) adehhh , angin rajin aku dtg nnti , aku coretkan segala cter ye ;) haaaaaa.. 1 bnda lg . hari raya ni final exam untuk student2 iium nilai n pj . best kan ? sangatttt syokk wehh , smpai aku terlupe nk bukak buku . perrghhh , gaya mcm gerenti 4 flat je ko kan izah . carry mark pun mcm ape . ni pun tgh fkir , agk2 sempat ke aku nk study ? sempat x sempat ko kene study jgk . xpe2 , untuk ms dpn yg cerah terang silau mnyilau , akan ku merajinkan untuk study . alrite ! ok la .. got to go .
till then , tata !

*thanks for this feeling :)

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei