Wednesday, July 07, 2010

matrixcard

Posted by izzah zawawiah at 18:15
T T . hari ni masuk scholarship .mmg bagus dan terbaek dari ladang lah bile kad matrik aku hilang .. aduhhhh! semua bnda aku buat xkene . hati ni xtenteram tau x selagi aku xjumpe kad mtrik aku 2 .dh la kad mtrik aku 2 skali ngan atm kad . mmg pdn muke kau la izah kan . sape suruh ko careless! org laen dh boleh beratur pnjang2 depan atm bank muamalat 2 pastu tekan2 then senyum menampakkan gigi masing dgn mngatakan "yahoo ! duit aku dh masuk! "
dan aku ...
masih menunggu announcement dari makcik2 guard yg mungkin akan berbunyi seperti ini ..
" perhatian kpd pelajar nurul izzah sulaiman ,course HS , kad matrik 094005 , sila tuntut kad matrik anda di post guard dengan segera , harap maklum"
( bile la nk ade announcement untuk aku ni )
td aku dh buat report tp .. punye la penuh pancaroba untuk settle kan report ni td .. banyak procedure rupenye . dari 1 department pegi department laen pulak . thanks to fatin nashra sbb teman . thanks ye kak fatin ;) hehe
klu xjumpe jgk .. mknenye melayang la 50 ringgit aku .( padan muke sekali lagi )
untuk ganti yg hlg 2 .huhu
hmm .. esok nk pegi kajang nk buat atm kad bank muamalat . harap2 segala urusan dipermudahkan .amin .
hikmah disebalik kehilangan kad matrik ni adalah seperti berikut :-
  • bagus jgk .. boleh la ko berjimat sket izah . ni x .. nnti sakan la ko shopping kan .hehe
  • supaya di laen hari tidak akan careless lg
  • peringatan supaya jaga segala brg2 anda .( okay , baek )
  • lagi .. tmbah sendiri la .
*permudahkan urusan ku YA RABB

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei