Friday, April 16, 2010

this.feeling

Posted by izzah zawawiah at 19:29
hai . dan selamat segalenye . :) aku xth la slame ni ade org bce @ x blog aku ni .. well..klu ade org bce . terima kasih sy ucapkan . :D aku dlm proses explore lg blog ni. so, maybe little boring kot .maaf . hehe .. hmm.. korang pernah rs bad feeling ? mesti la pernah kan ? aku xth la sejak 2-3 menjak ni .. aku rs malas+malas+malas+bosan . huhu.. nk buat semua keje mcm xbersungguh .padahal di ofice tgh bekejar ngan dateline . bile ?ckup hujung bulan ni ( ambik ko! ,keje da la bertimbun xhengat kat ofis 2 !) huhu..harap2 sempat la ye ..well, kdg2 aku rs mcm jeles ngan org laen .. sbb nye .. dieorg ade ape yg aku xde . cemburu nye .. ! tp.. xpe la.. nnti 1 hari aku akan dapat jgk ( harap2 nye la ) ..xpe la ..aku muda lg .. so,hargainye la. lgpun ni jalan yg aku pilih n nak .. yup, mmg aku tenang n happy . tp kdg2 rs sunyi jgk n jeles .hehe..( mengade2 la ko ni izah ! :P) yg penting skrang ni .. aku nk stdy btol2..time nk exam mmg aku akan stdy gler kentang punyelah ! (tibe2 plak rs smgt sgt ! weeeeeee... :) then ,lpas da grad , aku nk keje .keje ape ? ha..aku nk jd j.o.u.r.n.a.l.i.s.t :D .yay! suke2 .hehe...hope my dream will comes true . :) aku minat keje ni ..sbb nye die boleh share information yg ade ngan org rmai . sbnrnye aku mmg nk buat dekat blog aku ni . tp aku masih merangkak pasal blog ni .. so, sabar eh . :) hehe.. then,keje die kene ke sana ke mari buat researh ..xdduk setempat je .. aku xboleh la dduk 1 tmpat je .. nnti mngantuk ..pas2 aku pun ape lg.. dgn slamber meletakkan kepala di atas meja n zzzzzzzzz....bijak kan ?hehe..(kantoi aku kat ofis slalu buat mcm ni .haha ) lg 1 aku minat dlm photography .. :D hmm.. bile la aku dpt beli camera aku sndiri ?beribuuuuuu 2... mn la aku mmpu skrang ni ..huhu.. tp xpe.. aku da star kumpul duit ..bile da ckup ( klu xckup ..abah.. mnx sponsor sket .hehe ) akan ku laksanakan impian ku ini ! yeah ! bg aku .. photography ni.. perlukan kreaviti ssorg jurukamera . ye la.. brape angle die, mcm ne nk tngkp ,lighting ..n so on . then, time nk edit 2 pun kene la kreatif jgk kan .. ye la.. klu xpndai ,gmbr lawa pun jf xlawa kan ? so, kepada jurukamera sekalian n kepada bakal jurukamera (sy la 2 ) sila berfikiran kreatif k ! supaya gmbr2 yg korang snap 2 .. jd DA BOMB! meletup tip top gtu ..hehe .. xsabar da ni ..hehe..ye la.. slalu tngkp pkai camera handphone je .. 2 pun 3.2 megapixel .. xde la lawa sgt . tp.. i'm still ♥ u my dear w980i ♥♥ ..hehe :) so, ape plak impian korang .. ? ;)


* harap impian menjadi kenyataan . hehe .. :) ♥

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei