Wednesday, January 19, 2011

sleepy eyes

Posted by izzah zawawiah at 13:45

huarggghh . mengantuk ! 2 laaa .. time org tido kau buat ape izah ? (sy bace novel ) haaaa , patut dh mcm ape mata ni . sedap2 aku tdo sejam td .. ttibe2 tot tot (bile msg masuk , mcm ni la nset aku bunyi ) kelas pukul 2 cancel tau babe . ohh yeahhh ! mcm memahami je kan lecturer aku ni , terima kasih XD
well.. aku tak sambung tdo balik , disebabkan ade kerja yang perlu diebereskan .. nyiahaha .. malas nye -_-" .. aku gagahkan jua bukak mata dan terus on lappy . tapiii .. kesini pulak dah aku melencong . ish2 . jauh bebenor aku pusing ye . tak sabar nak tnggu petang ni sbb malam ni fly to kuantan ! woohoo ! tak sabar !excited ! cepat la petangggg . nak blah dari nilai ni . nnti ahd kene balik semula .
kk , got to go . nnti balik umah , ade bnda aku nak story kat sni . ehh2 , knp tak story skrang ? sebab nyeeeee ... ade lahh .nnti aku update . tata semua :D

p/s : balik pakai baju kurung malam ni .sejukkk hati abh .hihi.
sehelai baldu biru .tiberr.lalala ~

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei