Saturday, June 05, 2010

berfoya-berfoya :)

Posted by izzah zawawiah at 22:36

"maju terus MALAYSIA KU....bekibarlah JALUR GEMILANG.. " dengan malas nye aku angkat phone lpas dgr lagu 6xith sense ni .. maka, terjadi lah perbualan yg singkat antara meena ,aku

izah , bgn lah .. mandi .
huarrggghh .. pukul brape dah ni ?
7.30
meen pegi lah mndi dlu , dah siap kejut org balik .

pas2 .. aku pun bgn la .. ngntuk giler! tp .... demi sebuah cter . aku bgn la awal n siap2 ala kadar je ..mlas la nk beria sangat .biar lah natural beauty kan .hihi .. then kiteorg naek cab pegi ktm . lm jgk la tnggu . tp .. lmbt2 pun berbaloi sbb nye .. skrang ade couch khas untuk wanita . hanya wanita sepanjang masa .terasa diriku begitu beharga .. cewahhh :)) tp .. ade jgk yg prasan diri 2 prmpuan . dah terpmpang besar2 kat tngkap ktm 2 kot ..HANYA WANITA . FOR LADIES ONLY .tp .. ade jgk kaum adam yg msuk .. ish2 . kan dah malu .. sbb kene halau ngan akak2 dlm ktm 2. hey guys .. this for ladies only .muahaha.. ! aku gelak la jgk .. terpinga2 je muke sorang2 .. 2 lah .. laen kali sila bce paper ye :)) slpas bbrapa station .. maka .. rombongan cik meena ,cik izah , cik izati n cik nahar slamat smpai di MID VALLEY .yeah ! woohoo ! semangat babe .kedai pun br je bukak time 2 .hehe .. then , kiteorg terus menuju ke .. GSC untuk mmbeli tiket cerita ..


yezzzaaa! LAGENDA BUDAK SETAN . ye lah ,tim2 skolah dlu . novel die aku bace dgn penuh pnghayatan .. so , msti la semngt nk tgk cter ni .tp .. mmg beratur pnjang giler la nk beli tiket ni .. tp dgn brbekalkan kekentalan jiwa dan raga .. beratur la jgk . tp .. meen ngan izati la .. aku ngan nahar tnggu smbil dduk goyang kaki .hehe ..beratur punye beratur .. maka .. dengan ini ..

*weeeee :D kami ade tiket lagenda budak setan . kau ade ?haha



pukul 11.30 kiteorg msuk ..syokkk tgk ramai2 ngan kwn2 ;) penuh 1 level seat 2 kiteorg je .. aku mlas la nk cter kat korang mcm mn cter ni .. sila pergi tgk sndiri okay ? tp .. 1 je la .. citer ni telah berjaya mmbuat kan aku berpeluh di mata . haha ! bukan nangis tau .. tp.. peluh kuar ikut mata . touching gila ! kisah cinta sejati .. :') sweettt sgt .. xrugi melayang rm12 aku . n pd sape2 yg xtgk lg 2 .. pegi lahh .. i guarantee la u all xkan menyesal .hihi .. keluar2 wayang .. semua muka merah .haha ! dgn lagu die yg mmg ngam sgt la . lagu HILANGNYA CINTAKU BY FILIANTI VLEE.lepas kempunan aku nk tgk cter ni .hehe .. :D

selepas itu .. kiteorg pegi lah jln2 1 mall 2 . meena la org paling smngt brjalan . meen , i like your status ! hehe..jalan punye jalan .. aku tibe2 teringat.. ASTRO BEYOND nk bg hadiah kat para blogers2 dgn cara sape readers dioerg paling ramai dtg n vote . aku pun ape lg .. pegi lah usha tmpat 2 .. smpai2 je .. smua blogers2 mmngil2 untuk vote dieorg . nk th aku vote sape ? jeng..jeng..jeng...



*handsome jgk abag nara ni klu tgk live .hehe

th x sape 2 ? meh aku nk bgth .. ni abg nara ..empunya beautiful nara punye blog .aku mmg suke bce blog die .. klakar sbb ade je abg nara ni nk tmbah2 dailog kat gmbr 2 .hehe .. abag nara ckp klu die mnang , die nk blanje tgk cter LBS . tp .. tgk skali ckup la kan .hehe .. abg nara .. klu xmenang pun xpe .. i tetap sokong u .. hihi :))
then .. smbung jalan lg .. smpai jmpe la 1 background yg cntik untuk snap gmbr !






*demam bola kan . kiteorg pun nk action :P
ni bukan kaki je muat . nagn bdn2 pun muat skali ni :)


* oh C.R .. knp kau handsome ?haha

then smbung jln lg .. mmg kaki jln la kau bile kat nilai ni .tiap2 mnggu lesap.hihi .. pukul 9 pm kiteorg smpai campus . lembik lutut siotttt . tp .. berbaloi-baloi.hehe ..



*sesungguhya.. hanya headphone ni yg aku beli kat pc fair . berjam kau keluar , ni je hasilnye ? xpe la . jimat . ngeeee :D

*17 june .. TOY STORY :)

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei