Friday, June 04, 2010

expectanything

Posted by izzah zawawiah at 18:58
korang tahu kan . sakit klu ape yang kite harapkan xseperti yang dijangka . its really hurt youuuuu :'( soal hati n prasaan . mn boleh tipuu . kdg2 dgn hati n prasaan kite sndiri pun kite xfhm . ape lg kite nk fhm n th prasaan org laen . aku slalu ingtkan diri aku .. klu nk something 2 .. jgn mngharapkan yg terrrrlalu terbaek . nnti kecewa mcm nk terjun bgunan pun ade .sbb 2 lah ... aku natural . mksudnye .. fkir baek2 .. fkir semasak2 nye sblum nk ckp dekat hati ni ko thap mcm mn ko boleh nk rs pngharapn 2 . ( eh , fhm ke x aku ckp ni ?) contohnye la kan .. klu pasal "memilih pasangan" ni kan .hihihi :)) mn th pd suatu hati korang kenal n kwn ngan someone yg boleh mmbuatkan korang rs .... 'sweet nye die .. baek nye die .. gentlemen nye .. bla .. bla .. bla .. n terus mmbuat kan hati dup dap dup dap .. n trtnya2. ' eh , aku suka die la rsnye .. die suke aku x ?' kene INGAT ye .. mngkin cara lyanan yg si dia tunjuk xsmstinye die brmksud nk "mngorat atau usha" kite . tolong jangan prasan dlu ye .malu wehhhh :P haha .. diam2 sudah . mn la th kan kot2 1 hari kite dpt th die dah ade kekasih hati , nak brtunang or nk kahwin da ke .. xke nnti frust menonggeng smbil mengis berguling2?? ish2 .. mntk jauh la weh .. sakit !so , kite buat biase je lah .. jgn terlalu mngharap . tp .. klu nk mncube nasib pun boleh ..tp .. mcm cter komik yg aku slalu bce .. smua prmpuan yg mulakan '1st step' .knp eh ?? mngkin dieorg mmg mcm 2 kott . hihi .. be happy ya semua :))
*awak .. thanks for sampai syurga and yang terindah mlm smalam :) (termsuk lagu2 laen ) hehe ^^.

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei