Monday, July 12, 2010

what the ..!

Posted by izzah zawawiah at 00:19
sebelum aku menutup mata menuju ke kamar tido n merebahkan ke atas katil di ats katil yang empuk bertemankan dayah di kiri dan wafa' di kanan .( iye .. aku tdo di tengah ) aku ingin meluahkan rasa yang terbuku di dada ini . arggggghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!
aku bengang lah !!@#$%^&*
sbb ?
:'(
handset aku buat hal lagi ... (mengapa ini harus terjadi ?! )
masalh yg sm okay . 2 yg hangin 1 badan ni ..xboleh nk cas . ishhh nset ni pun 1 ..mengade2 .. aku dh bg makan , ko xnk telan pulak ? ni kire aku baek la bg ko cas a.k.a makan tau x ! klu x, lemah xbermaya la ko 2 nset .. huh ! geram..geram .. geram !
dh la nk tdo ni .. klu nk tdo mesti la kene tenang kan . ni aku berapi je rasa . aishhh .. salah aku jgk ni .. xpndai jge nset kot .tapi .. hari 2 aku dh hntar repair .. melayang agak bnyak jgk la duit aku ni . tapi .. aku sayang nset ni . abah yg bg .sory abah :(( kite bukan sengaje . penipu punye kedai ! kate xkan rosak balik la ape la . ishhhhhh . aku xnk dh pegi kedai ko ! T T mcm mn ni .. susah la klu nyawa aku ni rosak . waaaa..:( nk tukar nset .. abah ckp ape pulak nnti . hmm .. mcm mn nk buat eh ? harap2 nset ni xmanje lebih2 dh eh . time aku bg ko mkn , ko mkn je . jgn mengade2 eh . tlg bagi kerjasama yg sepatut nye . jgn sampai aku campak ko n xpasal2 aku boleh maen puzzle lpas ni . haha ! hmm .. rs dh lega sket lepas melepaskan geram kat sni .hihi .. nasib baek la blog ni ade kan . thanks ya :D well .. memandangkan kelas aku pukul 8 esok , maka aku harus eh bukan wajib untuk melelapkan mata sekarang . okay . tata semua . selamat malam .nite nite . nice dreams ;)

P/s : w980i .. i still love you forever :)


* i think between two of you have something happen , don't you ?

0 comments:

Post a Comment

 

the izzah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei